Tein tässä pieniä fixailuja vanhaan windoxiin ja nyt siinä on ääntäkin.
Vielä se ei ole kovin tasokas, mutta luultavammin pitäisi toimia jotenkuten kuten myös äänen.
Itseasiassa en tiedä toimiiko äänet dossissa tässä ohjelmassa, mutta ainakin windowsissa.
Peruspohja on kuitenkin sama kuin edellisessä windoXissa, mutta muutamia pieniä fixailuja on tehty ja joudutte mitä eriskummallisempia tapoja kehittämään ohjelmaan eri juttujen tekemiseen, mutta kuitenkin.
mitenkäs tuon äänen saat soitettua?
Yhdellä jutulla ;)
voisitko kenties lähettää koodin sähköpostilla siis sen äänensoitto (snakari@hotmail.com) tai pastata tähän? siitä olisi mulle hyötyä
voisitko kenties lähettää koodin sähköpostilla siis sen äänensoitto (snakari@hotmail.com) tai pastata tähän? siitä olisi mulle hyötyä
Lähti tulemaan!
Olen tekemässä päivitystä, joka lisäisi käyttäjälle mahdollisuuden muokata omanlaisen WindoX:n vaikkakin komennot pysyvät samoina.
Tämän päivityksen myötä pitäisi tulla myös tehtävälista (tasklist), joka olisi tyyliin:
-----------------------
ID nimi tila
1 task 1
2 dos 0
3 oma 1
-----------------------
ID-numeroa käyttäen eri tehtäville voi antaa eri komentoja, kuten sammuttaa itsensä tai käynnistää uudelleen.
Seuraavaksi näkyy ohjelman nimi mikä on käynnissä ja heti perään tila.
Tilan nollat tarkoittavat sitä, että tehtävä ei ole käynnissä ja ykköset taas, että on käynnissä.
Olen saanut eräänlaisen alpha version toimimaan, mutta tarkoitus ei ole sitä pohjaa käyttää täysin vaan olen ajatellut hieman eri tavalla asian toteuttaa, mutta en tiedä miten :)
Jos joku haluaa niin itsetehtyjä (qb) pelejä/ohjelmia voi lähettää minulle sähköposti osoitteeseen jussi88@yahoo.com
ja sitäkautta ne tulevat käytettäviksi myös WindoX:ssa.
Montaa ei laiteta, mutta tarvittavia ohjelmia olisivat esimerkiksi jonkinlainen musiikinkuuntelu ohjelma, tekstin kirjoitus ohjelma, laskin ja ehkäpä myös piirto-ohjelma.
Onko kenelläkään muuten ideaa tai koodin poikasta, jolla saisi tuon tasklistin kunnolliseksi.
Ongelmana on ollut se, kun minä olen joutunut hel*etin monen tiedoston kanssa leikkimään ja olen saanut toimimaan tasklistiin vain yhden erillisen ohjelman.
Mitenkä esimerkiksi yhteen tiedostoon voidaan tallentaa ensin yksi osoite, nimi ja tila ja sitten joskus myöhemmin lisätä toinen?
Vaikka niinkun, että tänään lisäisin sinne yhden ja huomenna toisen?
Itselläni on paljon erilaisia tallennus esimerkkejä, mutta valitettavasti ne pitää sillä ekalla kertaa kaikki laittaa.
Toivottavasti ymmärsitte ongelmani!
Lähetäppä mullekkin se äänensoitto juttu, vaikka ei koulun koneessa kuulunutkaan! (Varmaan kotikoneessa toimii, en ole vielä testannut.) Ja meneekö se ääni lähtemään A) Biipperin kautta? B) Jonkin SoundBlasterin kautta? vai C) Ihan jonkin muun kautta, minkä? ____________
-PC-Master-
PS. Email on sitte Kasimir.Harvilahti@edu.hel.fi!
Kyllä se pitäisi ihan sieltä kaiuttimista tulla, mutta kovin pitkää ääntä siihen ei saa vaan se ääni pitää olla lyhyt ja ytimekäs 0-sekunttinen piipahdus tai tälläistä.
Muistaakseni kommenteissa oli joku juttu mitenkä voisisi soittaa pidempiä tiedostoja.
No nyt kuitenkin lähti tulemaan!
Mikäs toi windoX on?
Fake os ;)
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.