Mihin tuossa viestin määrässä on uskominen kun tuo profiilista löytyvä viesti määrä on melkeimpä kaikilla eri kuin top-30 listassa. Esim. Top-30 keskustelijat listan mukaan Antti Laaksonen on lähettänyt 1259 ja profiilin mukaan 1255 viestiä.
saatta johtua selaimen välimuistista. Sivun päivittäminen(refresh) saattaa auttaa monessakin tilanteessa.
Välimuistista ei ole nyt kysymys. Profiilisivun viestimäärä on oikea - statistiikkasivun lukema heittää muutamalla viestillä siksi, että se laskee mukaan myös joskus poistetut viestit. Statistiikkasivu on tarkoitus uudistaa jahka muut tärkeämmät asiat on saatu tehtyä.
Oon tässä viime aikoina ollu keskustelu ollu melkovähäistä.
lainaus:
Oon tässä viime aikoina ollu keskustelu ollu melkovähäistä.
Mutta onko laatu noussut!? On! Keskustelu on mielestäni päässyt asteen lähemmäs parempaa laatua, joka tuottaa kehitystä :D
No se kyllä on täysin totta.
Keskustelu on vähentynyt kun en ole ollut paikalla ja siksipä laatukin on noussut! :)
Olen itsekin pistänyt merkille sen, että keskustelu on vähentynyt aika paljon tässä joulun ja vuodenvaihteen aikana. Taso myös tietysti on noussut koska ilmeisesti enää ei tule niin paljoa turhia viestejä. Toivottavasti keskustelu ei silti kovin vähäiseksi mene koska eihän täällä silloin viitsii enää kukaan käydä.
edit: Piti korjata vähän kirjoitus virheitä.
Keskustelu on tosiaan ollut viime aikoina vähenemään päin, mikä voi johtua muokkaustoiminnon käyttöönotosta, keskustelijoiden ajan puutteesta tai siitä, että sivustolle ei ole tullut kovin paljon uutta asiaa. Toisaalta taso on melko korkealla nykyään. Katsotaan mitä tuleman pitää.
Keskustelu on tosiaan ollut vähäistä, myös minulla. Oma henkilökohtainen syyni on ajan puute, kuten Antti erääksi syyksi oletti. Vaikkakin on ajasta ollut minulla nyt todellakin pula, en ole Ohjelmointiputkaa unohtanut. Käyn täällä vähän väliä, aina ei tosin ole aikaa kirjautua sisään ja alkaa kirjoittamaan mitään. Tällöin piipahdan vain lukemaan ketjuja.
Tosiaan, keskustelu on vähäistä (näkee statistiikoista). Laatu tosin on ollut hyvää :)
Joo, itseasiassa laatu on ollut erittäin hyvää...
Laatu on ainaki noussu parin kuukauden aikana
Onpa tää ainaki parempiku Mureakuha
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.