Selailin noita oppaita ja osa eilen luettavissa olleista on tänään hävinnyt. Ei osunut silmiini mitään selitystä uutisista tai täältä keskusteluista. Onko tuo tarkoituksellista vai mitä tapahtuu?
Ainakin TI-89 opas, sekä vb:n osat vitosesta eteenpäin puuttuivat.
VB-oppaista löytyy kyllä näemmä kaikki paitsi 7. osa mutta monet ovat väärällä numerolla.
TI-89-oppaat toimivat minulla hienosti.
Johtuisiko kenties siitä, että Putka uudistuu piakoin, eli nyt on jo ruvettu tekemään jotain noille oppaille?
Osat 5, 6, 8 ja 9 ovat minulla tuosta vb oppaasta edelleen tyhjillään. Oppaan tekstit puuttuu, kommentit ovat kyllä paikoillaan. TI-89:n oppaassa ei näy myöskään millään sivulla mitään. Muita en äkkiseltään löytänyt muista oppaista puuttuvia sivuja.
Kummallista, jos muilla näkyy... mikä lie tässä ruoskassa taas vikana.
Kyllä ne kaikki toimii, ainakin minulla!
LaNu kirjoitti:
Harvemmin sitä nettisivustojen toimimattomuus johtuu omasta koneesta - varsinkaan, jos sivu latautuu kuitenkin.
Cornix kirjoitti:
LaNu kirjoitti:
Harvemmin sitä nettisivustojen toimimattomuus johtuu omasta koneesta - varsinkaan, jos sivu latautuu kuitenkin.
No, kyseessä kuitenkin on winukka, joten kaikki on mahdollista. Windows kun on 1900-luvun keksintö, joten se myös noudattaa "modernin" fysiikan teorioita ;)
Nyt muuten näkyy taas tuo VB opas ainakin, no problem.
Edittinä: en ole vielä ilmeisesti winukkaani 2k päivitystä ajanut :-)
Eikös Windows ole viime vuosisadalta? :)
Hieman hämmentäviä nuo VB-oppaat tosiaan. Voisi joskus heittää numerot kohdilleen.
vbo_5 => Osa 5 - Aliohjelmat ja funktiot; Valikot; Hyvän koodin tekeminen
vbo_7 => Osa 5 - Grafiikka
Cornix kirjoitti:
Tällaiset ongelmat tuntuvat useimmiten johtuvan cachesta, joka sijaitsee nimenomaan käyttäjän koneella.
No nyt tuli huomattua että koodi vinkeistäkin puuttuu jotain. esim. PHP kävijälaskurit ja linkkilistat, Kyselyt ja kommenttijärjestelmät
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.