ammutteko rakettei?
mul ei oo yhtää rakettii :(
Varmaan ammun. Eilen muuten Radio Kajauksessa kerrottiin, että raketteja ammutaan ympäri maailmaa, koska Paltamon seurakunnan kirkkoherra täyttää vuosia. Pitäiskö uskoa?
Jätän väliin, käytän raketeista säästyvät rahat koneen päivittelyyn :)
mitä raketteja teillä on?
emmä ammu ku mun iskä ampuu <3
Ilmakolla muiden raketteja ;)
Ammun (tietysti) raketteja. :P
Ei oo tapana ampua rahaa savuna ilmaan!
Ostin vaan 8€:lla
180€ edestä ammutaan :D
Nitros kirjoitti:
180€ edestä ammutaan :D
Oisit ny rikkonu sen kahdensadan euron haamurajan :)
Jos saisin vaikka pistoolin, aseenkanto- ja ammuskeluluvan niin kyllähän sitä raketteja voisin ampua.
Ihan tyhmää käyttää hirveesti rahaa niihin :( mun isä ainaki käytti kai vaa jonku muutaman euron johonki halpoihin
Kävin Kajaanista 18 eurolla ilotulitteita ja aion ne myös ampua:
- 36kpl Meteoriitteja - 16kpl Pierupaukkuja - 10kpl Noitapillejä - 7kpl Thunder Kingejä - 5kpl Pirunvanteita - 8kpl Lentokoneita - Sateliitteja - 48kpl Kranuja - 100kpl Kiinalaisia - 6kpl Pyörretykäreitä - 20kpl Papattimattoja - 2kpl Maxiroomalaisia - 12kpl Maxikatteja - 1kpl Tankkeja - 8kpl Pierupaukkuja - 8kpl Moon Travellereja
Juice kirjoitti:
Kävin Kajaanista 18 eurolla ilotulitteita ja aion ne myös ampua.
Olisit tullut miittaamaan. Niin joo. Ite ostin kans Kajaanista noin 19 eurolla eilen. Yhteensä yhdeksän kappaletta isoja raketteja.
Kimmo Merikivet eivät ammu mitään kimmon raketteja vaan jäävät koneelle! Ja näin tulisi kaikkien muidenkin (tosimiesten/nörttien/hakkerien) tehdä, rarum.
Mitään raketteja. :)
ammuin :D
Minä nukuin vuodenvaihteen. Tätä ei ole varmaan tapahtunut todella moneen vuoteen. Olen jälleen tulossa pikkulapseksi.
Olisihan sitä voinut toki koodata jonkun rakettisysteemin koneelle paukuttelemaan, mutta eipä tuota jaksanut eikä ollut oikein aikaakaan.
Oli taas menoa enemmän ko koko kuluneena vuonna, SUPER EUROBEAT soi ja kaupungin ilotulitus peittyi pilviin/sumuun/lumisateeseen.
200€ edestä kun käytiin viel ostaa...
Mitä niitä ostamaan kun kaupunki pommitti kahden vuoden edestä kun viime vuona ei pommitettu, vaan lahjoitettiin hätääkärsiville. Eli tilanne tuli nähtävästi nyt korjattua ihan näyttävä ilotulitus oli eikä tarvinnut maksaa mitään kun verotkin meni vielä toiselle paikkakunnalle, vaikka ampuhan ne varmaan sielläkin yhden kissanpierun ja parimuuta.
Soodasta tiedä miten se noita on viritellyt ;D
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.